Peagi 3 kuud Prantsusmaal

Ma France, je t’aime!

  • Mulle öeldi, et mul on Dublini aktsent inglise keelt rääkides. Ütlesin seda Kate’ile, ta naeris ja vastas mulle: “Aga su aktsent pole kohutav!”
  • Kõik arvavad, et ma olen sakslane, sest nad ütlevad, et mul on saksa aktsent. See on vast seetõttu, et keegi ei tea, mis on eesti aktsent.
  • Kati käis mul külas! Sain teda šokeerida sellega, et ta pidi prantsuse keelt rääkima mu sõpradega. Sõpru šokeerisin Mesikäpa küpsiste ja kommidega, kohukeste ja kohupiimaga. Ja imede-ime! Kõigile meeldis kõik! Isegi kohupiim, mis Kate’i arust oli imelik, nii et tõestab jälle, et ei saa üldistada.
  • Mul on juba natuke juustust ja baguette’ist üle visanud. MIS??? QUE??? Jah, ma pean ütlema, et igatsen tavalisi Eesti asju, nagu singivõileiba või kohupiimakooki. Oh, kuidas ma igatsen kohupiimakooki. Ma küll armastan šokolaadi, aga mitte miski ei ole parem, kui üks hea Juubeli tordipulbri kohupiimakook.
  • Mul on olnud juba kontrolltöid ja ka üks eksam. Kõik kontrolltööd olen ma üpriski edukalt läbinud, eksam tulemust veel ei tea, nii et hoidke mulle pöialt!
  • Ma olen väga kade, et kõik mu sõbrad lähevad öölaulupeole.
  • Ma ei taha lahkuda. Mu süda murdub selle peale mõeldes, et on juba aprill. Miks, mineviku-Ode, sa ei otsustanud aastaks minna? Rumal-rumal-rumal.
Leave a Reply

