Bienvenue en Estonie

Ostsin üks päev kõige nunnuma (ja kõige kallima) suvikõrvitsa maailmas:

IMG_4206

Teisipäeviti on ESNi peod. See nädal oli teemaks “Red Nose”, mis peaks olema, nagu mulle räägiti, nagu rinnavähi jaoks on roosad lipsukesed, aga südamehaiguste jaoks. Irooniline, et see peeti baaris, kõik ju teavad, et alkohol on südamele ja veresoonkonnale suurepärane. Nina ise küll punaseks ei joonud, aga see-eest jagati meile lahkelt vaht-punaninasid.

Mina, Jule ja Willi (Saksamaa)
Mina, Jule ja Willi (Saksamaa)

Kuna ma valisin endale aine “La littérature francaise”, siis on mul juba lugemisvara: Stendhali “Le Rouge et Noir”. Raamatud on siin jumalikult odavad: raamat on 500 lk ja ma maksin 4,60! Nüüd mu õhtud mööduvad Stendhali ja sõnaraamatu seltsis…

IMG_4154

Uued sõbrad
Uued sõbrad

Eile läksime Morgani juurde, et teha vegan cupcakes’e. Ma ei ole kunagi midagi veganit küpsetanud, nii et see oli midagi uut mulle. Ma küll kahtlesin nende headuse võimalikkuses, aga need olid ühed parimad cupcakes’id, mida ma kunagi söönud olen! Veganiks küll veel ei hakka, aga veendusin, et vegani elu pole nii õnnetu, kui tundub. Luis tegi ka veel empanadasid. Ma tahtsin cupcakes’idest veel pilti teha, aga mu telefon sureb alati külma tõttu ära ja nii ei jõudnudki selleni…

Empanada, muy bueno!
Empanada, muy bueno!

Täna toimus “Ca me dit international”, kuhu olid kõik välisüliõpilased kutsutud promoma üliõpilasvahetust ja oma riike. Läksin siis ka oma Mesikäpaga ja Eesti faktidega kohale, aga seal oli nii vähe inimesi, et ainsad, kellele ma sain Eestit tutvustada, olid teised vahetusüliõpilased! Vähemalt kõik armastasid Mesikäppa!

Tegin ka väikse eesti keele tunni:

  • Jäääär (bord de la glace)
  • Õueala (la cour)
  • Kõueöö (la nuit du tonnerre)
  • Puuõõnsus (le trou de l’arbre)
  • Töö-öö (la nuit du travail)

Mina arvasin, et kõueöö on kõige raskem hääldada, aga kõige keerulisem oli hoopis puuõõnsus.

Leave a Reply

