Bavardons!

Mu blogipostitused on nagu mu kirjandid: ma alati tean, millest ma tahan kirjutada, aga väga raske oli alati minul teha loogilist sissejuhatust. Mu sissejuhatused kippusid alati olema algusega: “Maailmas on palju raamatuid” või “Aegade algusest saati on inimene olnud konfliktse iseloomuga.” Kuidas ma kunagi kirjanduse 5 sain, jääb sõltumatute Šveitsi teadlaste lahendada.

Igatahes, mõte on selles, et ma ei oska kunagi alustada postitust nii, nagu ma teda oma peas ette kujutan. Nii ka praegu.

Igatahes, pikk jutt, sitt jutt.

Ma avasin täna enda pangaarve! Võib-olla müüsin maha sellega oma neeru ja esmasündinu, sest lepingut ma lugeda ei saanud (ega oleks tahtnud ka, ma oleks vast 35 minutit lihtsalt istunud ja teinud tähtsat nägu, samal ajal pingviinidele mõeldes), aga mul on pangaarve! Mu nimi tekitas, nagu ikka, igavesti probleeme, sest prantslased tahavad, isegi siis, kui see on neil paberil ees, kirjutada mu nimeks Ode Liss.

Ja sõbrad, olen hakanud planeerima enda reise siin kaunis Lääne-Euroopas! Nimelt, ma lähen oma veebruari vaheajal Saksamaale! Achtung-achtung! Veedan oma päevi nii Frankfurdis kui ka Berliinis, nii et oodake postkaarte kõik, kes on mulle oma aadresse lahkelt jaganud!

Asjade saatmisest rääkides, siis mind on kuulda võetud! Mu kallis õde saatis mulle paki! Ma üldse ei oodanud seda, aga täna postkastis oli teade, et mulle on pakk. Ma siis, silmad suured, läksin ühika vastuvõttu ja sain imeliku valge pakikese, millelt tundsin kohe õe käekirja ära (kole kui öö). Prantsuse La Poste oli veel nii kena olnud, et pani sellele ilusa kotikese ümber, kui nägi, et pakk oli tee peal kannatada saanud.

IMG_4208 IMG_4207

Nägin tee peal veel Maddiet (UK), kellele viskasin veel nalja, et õde saatis mulle narkootikume. Aga see oli veel parem, ta saatis mulle KitKate! JAAPANI KITKATE! Nii et pakis siiski oli midagi rohelist, rohelise tee KitKatid, mu lemmikud!

Pakis oli ka Polvoron, mis on Filipiini snäkk, mille kohta õe filipiinlannast sõbranna ütles, et see maitseb kui Pilveke, aga minu arust oli see kui liivaküpsis, mis pole just mu lemmik. Siiski, Kitkatid heastasid selle: mu õde on parim!

IMG_4209

Nüüd on kaks inimest kindlalt testamenti lisatud, usun, et mõistate kriteeriume…

Leave a Reply

