Minu paki saamise saaga

Prantsusmaale tulin ma uute jalanõudega (halb idee, ärge tehke seda), nii et mu jalad olid surnud ja villis, kui ma kohale jõudsin. Kui ma pakkisin oma kohvri lahti, siis ma avastasin, et ma olin oma jooksuretuusid maha jätnud. Kuidas ma saan Prantsuse ellu sisse sulanduda, kui mul pole võimalust kõikjale joosta, nagu kõik siin tunduvad tegevat???

Lahendus tuli lihtsalt: emme saadab mulle paki. Lisanõuetena lisasin veel šokolaadi, sest Mesikäppa peab alati olema varuks!

Käisin kampuse administratuuri juures igaks juhuks üle küsimas, mis see aadress on ja kuidas seda vormistada. Löödi templiga mulle see paberi peale ja andsin ta edasi. Jäin siis ootama. Iga päev käisin kui armastuskirja ootev Romeo oma postkasti sisu vaatamas, aga tutkit! Ei mingit teadet paki kohale jõudmise kohta. Uurisin ka Oniva lehelt, kus mu pakk on ja 21. jaanuaril oli ta Prantsusmaale jõudnud! Hurrraaaa! Oh seda õnne, jäin siis edasi ootama, et mulle paber postkasti jõuaks. Selle asemel aga üritati mulle kaks korda seda kätte tuua ei-tea-kuhu, sest mina seda kätte ei saanud, kõikjal oli aga kirjas, et teade saajale jäetud. KUHU????

Siis sain ma teada, tänu oma tihedatele käikudele postkasti juurde, et sinna on kirjutatud väike nõuanne, kuidas kirjutada aadressi, et asjad võimalikult kiiresti kohale jõuaks. Selle järgi on kirjutatud ka nüüd mu aadress blogisse, ehk nüüd töötab!

IMG_4155

Ma käisin nii palju postkontoris küsimas, kuni lõpuks mulle teatati, et see on teises poskontoris, kuhu ma täna siis lörtsisajus vantsisin. Mu piinadel oli lõpp! Ma sain oma paki!

IMG_4167IMG_4169 IMG_4168

Sisu oli ootuspärane kvaliteedi, aga mitte kvantiteedi poolest, poleks nii palju šokolaadi oodanudki. See oli hea üllatus, mitte et mul oleks vaja lisaabi Michelini mehikeseks saamisel.

Minu emme on lihtsalt parim! Aitäh!

Leave a Reply

