Des nouvelles

Woohoo! Ma uuendasin oma blogi päist või mis iganes see ka poleks: “Minust ja muud tähtsat infot”. Seal on mu aadress, kui tuleb apokalüpsis ja arvutid kokku kukuvad, siis saate ikka minuga ühendust hoida (või šokolaadi saata, yes? no? maybe?).

Ülikool juba loobib kodutöid mulle kurku, nii et tänase hommiku veetsin raamatukogus kirjutades. Enne seda olin ma lugenud ühelt loengulehelt, mis meile jagati, et kõik kodutööd tuleb kirjutada “une feuille vierge” peale. Kiire google ja see andis mulle tulemuseks tavalise tühja A4 – okei, eks ma siis ostan endale tühja vihiku. Läksin siis enne raamatukokku asumist otsima seesugust vihikut. Esimeses poes (“La maison de la presse”!) seda ei olnud. Ma siis läksin edasi ja astusin järgmisesse suvalisse poodi sisse ja ma leidsin MANGAPOE! Mul on nüüd dilemma: kas ma jätkan endale toidu ostmist või ma lähen hulluks ja tulen Eestisse kohvritäie mangadega. Sophie’s choice!

Lõpuks ma ostsin endale joonistamise paberit, sest Prantsusmaa tunneb vaid ruudulist või mingit väga imelikku joonelist paberit. Ja ma ei tea, kas seda paberit oligi mul nii väga vaja, sest see võib vist tähendada ka lihtsalt eraldi lehte, nagu mulle pärast öeldi. Eh, Prantsusmaa ja tema terminid…

Ma olen viimastel päevadel ka pattu teinud… Ma olen väga palju inglise keeles rääkinud! Ehh… Ma suutsin lihtsalt leida endale anglofoonidest sõbrad. Kurat, mina! Proovin uuesti täna õhtul prantsuse keeles lobiseda. Ma olen, muuseas, selles väga halb. Ma ei tea, miks inimesed üldse minuga hängida tahavad, kui ma kas räägin nagu idikas või olen vait kui sukk, sest mul ei tule sõnad pähe või ma kardan vigu teha. Kurat, mina!x2

Mu tuba on ikka superkülm, aga nüüd mul on paks tekk! Oh seda imelisust, kus ma enam ei pea magama 2 kampsuni ja spordipesuga! Kui ma poes tekki ostsin, siis minult küsiti, kas ma olen sakslane. See on enamuste pakkumine, et ma olen sakslane, kuigi korra arvas üks brasiillane, et ma olen ameeriklane. Ma ei tea, kas olla uhke, sest ta arvas seda pärast tervet õhtut inglise keeles rääkimist, nii et mu inglise keel on vast hea, või tunda häbi, et mul on ameerikalik aktsent.

2 thoughts on “Des nouvelles

  1. Ei, ikka veel ootan. Aga see on sellepärast, et pakil ei ole nii aadress kirjas, kui Prantsusmaa postisüsteem tahab, kuna mulle ühika infost anti mingi liiga üldine aadress, mis ei ole ühikasse saatmiseks parim, nii et võtab aega 😦 Ma loodan, et seal pole midagi kiiresti riknevat 🙂

Leave a Reply

