Mida ma olen suutnud korda saata?

 – Suhelda kellegi muuga peale oma kaisukaru. Ma küll armastan teda meeletult, aga see vaikimine hakkab juba kõrvadele.

 – Mul on Prantsusmaa number nüüd! Mu imekaunis number: +33 7 83 41 73 97. Järgmine samm: Prantsuse pangaarve.

 – Mu kaardikogu suurenes ESNi kaardi ja Carte Avantages Jeunesse’i võrra

 – Õppisin uusi sõnu: pansement adhésif (plaaster) ja ampoule (vill, see naha peal). Kõik tänu uutele kingadele, mis viisid selliste jalgadeni, mis panevad mind luukama ja valuvaigisteid neelama.

 – Ma olen lõpuks oma kohvri lahti pakkinud!

 – Olin ühe linnu tualetiks. Kõik, kes on mind kunagi kakapeaks hüüdnud, saavad “Selgeltnägijate tuleproovi” minna!

Leave a Reply

