Pühapäevake

On olemas kaks teooriat inimeste kohta. Üks on, et inimesed ei muutu, nad jäävad fundamentaalselt samaks aja möödudes. Seda armastavad eriti rõhutada inimesed petjate juures: “Once a cheater, always a cheater”. Teine, mis esimese täielikult välistab, on, et inimesed muutuvad. Seda armastavad öelda inimesed, kes pettuvad teise inimese käitumises.

Mis siis minuga lahti on? Kas ma olen muutunud aja jooksul või sellised omadused on alati minus peitunud, kuid ma olen neid varjanud väga osavalt?

Pikk lugu, sitt lugu: I am a basic bitch, who photographs her food. Check it out, käisin Telliskivi tänavatoidufestivalil:

IMG_2670  IMG_2672IMG_2671

1) Kammkarp juurselleripüree ja peekoniga – ülimalt hea, kammkarbid on lihtsalt nii mõnusad ja mahedad ning juurselleriga läheb hästi kokku, MKR pole eksinud oma maitsekombinatsiooniga!

2) Kyabetsuyaki – Jaapani tänavatoit, põhimõtteliselt kapsas+pannkoogitainas, mis aga üllatas oma imemeeldiva maitsega. Muidu oli pool pannkooki 2 eurot, aga sain ta 1,5 euroga, kuna oli pisem kui tavaliselt, müüjatar ise ei tahtnud mulle muidu müüa, kui ma soodukat ei saa 🙂

3) Värske auster – polnud kunagi seda söönud ja kasutasin siis kohe võimalust ära, hea meremaitse oli küll juures.

 

Sõin veel muudki, aga alati ei viitsinud telefoni välja võtta, et teha maisitõlvikust pilti, nii madalale pole siiski langenud…

 

Leave a Reply

