Õnnelikkus on pöördvõrdelises seoses pükste jalgapanemise vajaduse arvuga.

Kujutage ette:

Kaunis aprillikuine laupäev. Päike särab Emajõe kohal, kraade sooja peaaegu kümme. Linnud laulavad, õhus heljub vihmajärgne värskuse lõhn. Imeline päev millegi uue alustamiseks.

 

…kirjutab mina, kes on terve päeva olnud pidžaamas. Isegi poes käisin ma selles võrratus kostüümis. Hea küll, varjasin oma pidžaamandust küll lisapükste ja mantliga, kuid tundsin, et mul on mingi oma nali käimas valides poes endale süüa järgnevateks tundideks, mis veedan ma, jah, arvasite ära, pidžaamas.

Kas ma tunnen, et päev on raisku läinud? Oleks võinud midagi kasulikumat teha? Sõin liiga palju rämpsu?

Oo ei, sest mind kaitseb maailma ja tema hukkamõistvate pilkude eest mu pidžaama kui emaüsa kunagi seda 9 kuud tegi. Küll ma astun kõigele vastu homme, kui ma peatan oma shit-in-a-bag välimuse ja ehk astun ka sotsiaalsesse ühiskonda. Aga võib-olla hoopis ülehomme.

Leave a Reply

